sobota, 2 lutego 2013

Hity i kity roku 2012 cz. 4 - makijaż (twarz)

Po hitach pielęgnacji kolej na makijaż, którą pozwoliłam sobie podzielić na część twarzową i nie-twarzową ;) Dziś część twarzowa czyli te oto produkty:

1. Podkład Pro Longwear (MAC) - wiem, wiem, tylko próbka, ale wystarczyła mi aż na miesiąc używania w dni robocze, więc czuję się usprawiedliwiona dodając go do ulubieńców roku. Świetny, trwały, wydajny, piękne wykończenie, długi mat. Na pewno w niego zainwestuję jak wykończę 2 posiadane podkłady. Minusy? Cena pełnego opakowania. Ok. 130zł/30ml.

2. Korektor Cover All Mix (Make Up Store) - świetny kremowy korektor w 3 odcieniach, dobrze kryjący, trwały, wydajny. Świetnie sprawdza się też pod oczami. Minusy? Niedostępny w Polsce, MUS wycofał się z naszego rynku. Ok. 50zł/18g.

3. Korektor do twarzy (Mary Kay) - niezły korektor pod oczy o lekkiej konsystencji, delikatnie rozświetla, krycie średnie jak to u korektorów w płynie. Wydajny. Minusy? Testowany na zwierzętach. I mógłby być nieco bardziej trwały. 45zł/8.5g.

4. Róż Cheek Glaze (Mary Kay) - był elementem zestawu z edycji limitowanej (chyba lato 2011), którego jeden element wzbudził we mnie olbrzymie pożądanie, ale sam róż przeraził mnie swoim kolorem (kojarzy mi się trochę z wampirzym różem w żelu z Essence, w rzeczywistości jest nieco jaśniejszy niż na zdjęciu) na tyle, że trafił w kąt. Na dobre zaczęłam go używać jesienią i się zakochałam. Kolor jest lekko transparentny, a roztarty wygląda bardzo naturalnie. Przepiękny kolor na zimę. Minusy? Testowany na zwierzętach. Niedostępność i cena. Ok. 50zł/8g.

5. Puder transparentny Welcome to Las Vegas (Catrice) - wydajny, dobrze matuje i utrwala makijaż. Minusy? Niedostępny. Pełna recenzja tutaj. 18zł/8.5g.

6. Róż marmurkowy Marble Mania (Essence) - piękny różowo-brzoskwiniowy rozświetlający róż, idealny na wiosnę i lato. Minusy? Niedostępny. 14zł/7g.

7. Bronzer A New League (Essence) - piękny matowy herbatnikowy bronzer, idealny na całą twarz i/lub jako zestaw cieni (fantastyczne 2w1 na podróż:). Minusy? Niedostępny. Swatche tutaj. 8zł/10g.

Macie któryś z tych produktów? A może znacie lepsze? Podzielcie się! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz