sobota, 23 lutego 2013

Musujące pastylki do kąpieli - Estetica

Będąc jakiś czas temu w Naturze, natrafiłam przy kasie na pastylki do kąpieli w promocji. Wyglądały uroczo i nie kosztowały wiele, więc bez namysłu złapałam dwa "cukierki". Niestety to był błąd.

Ale po kolei. Pastylki wyglądały tak:


Jestem nimi mocno zawiedziona. Przy pierwszej kąpieli wrzuciłam jedną pastylkę śmietanowo-waniliową do wanny. Oprócz lekkiego musowania nie zrobiła NIC, dlatego wrzuciłam drugą, która zupełnie nie pomogła. Zero piany, zapachu i jakichkolwiek właściwości pielęgnacyjnych. Jakbym kąpała się w czystej wodzie. Do drugiego opakowania podeszłam z nadzieją, że może poprzednie było jakieś trefne. Jednak efekt był dokładnie taki sam czyli żaden.

SKŁAD:
Śmietana-wanilia: Sodium Bicarbonate, Sodium Sulfate, Citric Acid, Fragnance, FD&C Red/Yellow/Blue/Red
Melon-limonka: Sodium BicarbonateSodium Sulfate, Citric Acid, FragnanceFD&C Red/Yellow/Blue/Red

PLUSY:
  • Dostępność,
  • Produkt nietestowany na zwierzętach.

MINUSY:
  • Brak działania,
  • Cena i jej stosunek do jakości,
  • Skład.

CENA: ok. 6zł/op.

OCENA: 0/5. Bubel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz