wtorek, 14 lutego 2012

Zużycia stycznia

Ostatni tydzień był dla mnie ciężki i mocno zapełniony, ale w końcu mam chwilę na pokazanie moich styczniowych zużyć. Oto i one:

W torebce na zużycia nie wyglądają zbyt imponująco ;)
A tu zdjęcie grupowe ;)

A teraz szczegóły:

1. Liquid Facial Soap (Clinique) - zdecydowanie jeden z moich ulubieńców, dobrze oczyszcza, łatwo się spłukuje i jest wydajny. Pełna recenzja minizestawu 3 Kroki tutaj. Ok. 89zł/200ml.

2. Dramatically Different Moisturising Gel (Clinique) - szybko się wchłania, dobrze nawilża i nieźle matuje. Zdecydowanie go polubiłam. Pełna recenzja minizestawu 3 Kroki tutaj. Ok. 150zł/125ml.

3. Podwójna maseczka oczyszczająca (Yves Rocher) - peeling plus maseczka. Peeling ma zbożowy zapach i beżowy kolor, jest dość gęsty, kremowy, ma małe dość ostre drobinki, dość mocno złuszcza. Maseczka peel off jest raczej rzadka, przezroczysta (dzięki czemu nie straszymy domowników :P) o lekko zielonkawym zabarwieniu, łatwo schodzi ze skóry. Lekko ściąga. Ok. 4,5zł/2x6ml.



4. Perły do kąpieli figa i róża (Wellness&Beauty) - różowe, ładnie pachnące perełki (w saszetce). W wodzie prawie nie było czuć zapachu. Zabarwiły wodę na różowo, dały trochę piany. Ok. 2zł/80g.  

5. Perły do kąpieli pomarańcza i granat (Wellness&Beauty) - pomarańczowe, ładnie pachnące perełki, ale i one nie popisały się zapachem w wodzie. Nie zauważyłam znacznej zmiany koloru wody, stała się jakby mleczna, piany w zasadzie brak. Ok. 2zł/80g.

6. Balsam do ciała 30ml z hotelu  - piękny kokosowy zapach i przyzwoite nawilżenie. Poręczna buteleczka, ale wąski wylot mocno utrudniał wydobycie balsamu (przyda mi się do przewożenia podróżnej ilości np. zmywacza do paznokci albo toniku).







7. Szampon dodający włosom objętości Tempting Tomato (Yes To) - wydajny, łatwo się pieni, ładnie pachnie. Myje jak marzenie. Pełna recenzja tutaj. 49zł/500ml.

8. Odżywka dodająca włosom objętości Tremendous Tomato (Yes To) - wydajna, łatwo się rozprowadza na włosach i można ją zmyć już po 2-3 minutach. Gęstość utrudnia wydobycie z buteleczki. Pełna recenzja tutaj. 49zł/500ml.













9. Zmywacz do paznokci (Delia dla Carrefour) - zwykły tani zmywacz, nie zauważyłam, żeby jakoś szkodził albo pomagał moim paznokciom. Ok. 4zł/100ml.

2 komentarze:

  1. ja swoją kupiłam w superpharmie, ale z tego co czytam wynika, że ostatnio straszny deficyt na ten kremik mają :)
    możesz popytać w normalnej w aptece, ew. pogrzebać w internecie.

    OdpowiedzUsuń