czwartek, 26 stycznia 2012

Szampon i odżywka - Yes To Tomatoes

Przy którejś wizycie w Sephorze, już jakiś czas temu, zobaczyłam zestawy Yes To Tomatoes na wyprzedaży. W skład zestawów wchodziły szampon i odżywka (po 60ml) oraz maseczka i krem do twarzy (odpowiednio 20ml i 18ml). Produktów do twarzy jeszcze nawet nie zaczęłam - chcę najpierw pokończyć co już mam otwarte - ale tych do włosów zdążyłam już trochę poużywać. I są to kolejne kosmetyki, które kupiłam na próbę i które mi się spodobały.

Wyglądają tak (zdjęcie nie do końca oddaje pomidorowość odcienia etykiety odżywki):


Szampon dodający włosom objętości Tempting Tomato to wydajny i łatwo pieniący się kosmetyk. Jest półprzezroczysty, ma rzadką konsystencję, pomarańczowy kolor i przyjemny lekko słodki zapach (nie kojarzący się z pomidorami). Dobrze myje, zostawia włosy miękkie i gładkie.

Plusy
  • Dobrze myje,
  • Wygładza, zmiękcza i odżywia włosy,
  • Łatwo się pieni i rozprowadza na włosach,
  • Przyjemnie pachnie.

Minusy
  • Cena pełnowymiarowego kosmetyku.

Cena: 49zł/500ml.

Ocena: 4/5.


Odżywka dodająca włosom objętości Tremendous Tomato to dość wydajny kosmetyk do spłukiwania. Jest biała, nieprzezroczysta i gęsta, przez co trudno wytrząsnąć resztki z butelki i zużyć ją do końca. Lubię ją za miękkie i gładkie włosy po użyciu, i za to, że trzyma się ją na włosach tylko 2-3 minuty.

Plusy
  • Wygładza, zmiękcza i odżywia włosy,
  • Łatwo się rozprowadza na włosach,
  • Spłukuje się ją po 2-3 minutach.

Minusy
  • Jest tak gęsta, że trudno zużyć końcówkę,
  • Cena pełnowymiarowego kosmetyku.

Cena: 49zł/500ml.

Ocena: 4/5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz