czwartek, 2 lutego 2012

Hity i kity roku 2011 cz. 5 - paznokcie

Dziś przedstawiam część 5 mojego podsumowania roku 2011. Oto moi ulubieńcy wśród produktów do paznokci:

1. Perłowa kuracja do paznokci (Avon) - świetna odżywka. Utrzymuje się spokojnie 5 dni, wygląda bardzo naturalnie na paznokciach. Nadaje delikatny perłowy połysk, który po kilku tygodniach stosowania odżywki - w bardziej dyskretnej i delikatnej wersji - jest widoczny też na paznokciach au naturel. Używam jej i samodzielnie, i pod lakier - nie wpływa na kolor nałożonego na nią lakieru. Minusy? Nie chroni przed żółknięciem paznokci. Wspominałam o niej tutaj. 23zł/10ml.

2-4. Lakiery Color Trend (Avon) - całkiem niezłe lakiery, maja ładne kolory. Utrzymują się na paznokciach 3-4 dni. Na zdjęciu Lagoon (2), Delicious Berry (3) i Luscious Lemon (4) - jakoś kiepsko wybrałam kolory, bo wszystkie już niedostępne ;) Minusy? Cena. Pełna recenzja tutaj. 14zł/8ml.

5. Mój własny lakier - mieszanka półprzejrzystej jaskrawej żółci od Wibo i głębokiego niebieskiego od Golden Rose. Efekt: piękna zieleń z zielonymi drobinkami :) Minusy? Nie zauważyłam. Wspomniałam o nim tutaj. Niedostępny w sprzedaży ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz