sobota, 4 lutego 2012

Hity i kity roku 2011 cz. 7 - kity

Dziś w końcu ;) ostatnia część mojego podsumowania roku 2011 czyli kity roku. Enjoy!

Ogólne zdjęcie poglądowe ;)

Nawet za dużo tego nie ma, z czego bardzo się cieszę :) I już przechodzę do szczegółów:

1. Kredka Anew Smoothing Eye Liner biała (Avon) - kolor ma kryjący, ale jest nietrwała, ściera się bardzo szybko. Użycie jej na linii wodnej okazało się błędem - podrażniła mi oczy, zaczęły mnie szczypać i lekko łzawić. Cena też za wysoka. Generalnie beznadzieja, nie dziwię się, że została wycofana.

2. Precyzyjny ołówek do kresek czarny (Avon) - kreska nie jest tak intensywnie czarna jak bym chciała, ma słabą trwałość, szybko się rozpływa. I do tego ołówek jest dość drogi. 22zł/1,14g.

3. Pędzelek do cieni (QVS) - malutki pędzelek w oprawie "wyjazdowej", w zasadzie go nie używam, bo ma trochę za sztywne włosie do użytku na powiekach. 18zł/szt.

4. Pędzel do korektora (QVS) - pędzel w oprawie "wyjazdowej" z bardzo sztywnym włosiem. Do okolicy oczu się nie nadaje, czasem używam go do rozświetlacza. Zupełnie nietrafiony zakup. 19zł/szt.



5. Lakier Miss Selene #161 jaskraworóżowy (Golden Rose) - kolor bardzo ciekawy, ale konsystencja już dużo mniej, zostawia smugi i nierówności. Pozostałe Miss Selene, które mam, sprawują się o wiele lepiej. Na szczęście jest mały i tani, nie będzie szkoda go wyrzucić. Ok. 3zł/5ml.

6. Temperówka do kredek (For your beauty) - nie lubię jej, ma jakiś feler w mocowaniu ostrza, co sprawia, że wycina mi wgłębienia w "graficie" grubych kredek. Zatemperowana kredka wygląda jakby tuż po ostrzeniu coś ją nadgryzło. Poza tym mocowanie osłonki źle trzyma i ciągle się otwiera. Ok. 4,50zł/szt.







7. Świeca zapachowa Citronella (Bolsius) - wygląda bardzo ładnie, ale miłe wrażenia kończą się w momencie otwarcia słoika. Świeca po prostu śmierdzi. Kiedy się pali, jest trochę lepiej, ale zdecydowanie nie warto się męczyć. Co ciekawe, kiedy ostatnio wąchałam inne świece słoikowe tej firmy, znalazłam kilka naprawdę świetnych zapachów, więc wygląda na to, że tylko ten jest taki felerny. Ok. 9zł/szt.

2 komentarze:

  1. szkoda ze ten lakier taki kiepski bo kolor jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam trochę mieszane uczucia pisząc o tym lakierze, bo trwałość ma nienajgorszą, a kolor jest świetny (w rzeczywistości jest dużo bardziej jaskrawy niż na zdjęciu). A smugi zawsze można ukryć warstwą pękacza :P Ale nie zawsze mam cierpliwość do takich zabiegów, więc jednak trafił na listę.

    OdpowiedzUsuń