wtorek, 30 kwietnia 2013

::: 52 tygodnie :: tydzień 2 :: 22-28 kwietnia :::

Dziś przedstawiam moją nowość z drugiego tygodnia akcji - pierwsze z własnej woli kupione eleganckie, kobiece buty (i to na sporym obcasie!).

"Winę" za ten zakup ponosi mój przyjaciel, który uparł się, że pokaże mi jakie buty powinnam nosić zamiast sportowych, które noszę najczęściej. Zabrał mnie do CCC, a potem Deichmanna i z uporem maniaka wyszukiwał mi nowe modele do przymiarki (kiedy ja miałam coraz większą ochotę zacząć jęczeć, że mam dość;) aż trafiliśmy na te:


Przez dobrych kilka dni intensywnie o nich myślałam, ale nie miałam czasu się po nie wybrać. Aż w końcu czas się znalazł, a ja poszłam przymierzyć buty jeszcze raz (i sprawdzić czy ich przypadkiem nie idealizowałam przez tych kilka dni;) - pasowały tak idealnie jak pamiętałam, więc po krótkim wahaniu je kupiłam. Są naprawdę świetne, tylko muszę je trochę rozchodzić, bo pierwszy dzień był absolutnym koszmarem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz