poniedziałek, 28 stycznia 2013

Projekt denko

Ponieważ przeraziła mnie ilość zapasów kosmetycznych ujawniona przy okazji przeprowadzki, w ramach "czyszczenia" tychże zapasów postanowiłam zacząć akcję okołodenkową pod hasłem:

"Wiosenne porządki, czyli zdążyć do Wielkanocy"

Do 31 marca zamierzam zużyć następujące produkty (i tym samym zwolnić miejsce następcom;) :


1. Krem nawilżająco-równoważący Formuła 2 (Mary Kay) - całkiem dobry krem nawilżająco-matujący, już wycofany z oferty.
2. Odżywczy krem do twarzy z czerwonym jabłkiem i owsem (Oriflame) - używam go na noc, jak dla mnie jest za gęsty na dzień. Jak narazie sprawia się tak sobie.
3. Balsam do ust Summer Fruit (EOS) - kocham go, wielbię go, ale ile można?! Mam go od ponad roku i ciągle nie chce się skończyć, skurczybyk. Dałby mi poskakać z kwiatka na kwiatek zanim na stałe do niego wrócę...
4. Peeling o zapachu bzu (Joanna) - boski zapach, a do tego całkiem niezłe działanie, i już mnie kusi, żeby kupić kolejny kiedy tylko ten się skończy...
5. Płyn do kąpieli Spiced Orange (Avon) - ładnie pachnie i dobrze się pieni. Przeciętniak, a i nawet nieco poniżej, jak ma zły dzień, swędzi mnie po nim skóra.
6. Balsam do ciała w kostce (Lawendowa Farma) - kolejna miłość, 100% natura. Szkoda mi go kończyć, chciałoby się oszczędzać i dawkować, ale już nie mogę - jest już na granicy terminu przydatności.
7. Odżywka do włosów z oliwą z oliwek (Body Shop) - przyzwoita odżywka, ale po niej czeka na mnie Jungle firmy Lush :D
8. Puder transparentny (Catrice) - lubię go, daje świetny efekt, ale już następny czeka w kolejce ;)
9. Tusz do rzęs (Mary Kay) - nie chcę myśleć ile czasu już go mam, w zasadzie powinnam go wyrzucić, ale mi szkoda, bo ciągle zachowuje się normalnie i, co ważniejsze, wygląda dobrze i nie śmierdzi.
10. Pomadka z błyszczykiem (Avon) - bezsensowny zakup sprzed jakiegoś roku, zupełnie nie "mój" kolor, ale może zdążę go zużyć, ciekawsze czekają...

Czy Wy też macie produkty, które chcecie zużyć w najbliższym czasie? Przyłączcie się, razem zawsze raźniej! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz