wtorek, 15 stycznia 2013

Woda toaletowa Like a Walk in the Summer Rain - Essence

Byłam bardzo zawiedziona, kiedy wyszła informacja, że perfumowa limitka Like a... firmy Essence będzie niedostępna w Polsce. Jednak jakiś czas później zastałam ją w SuperPharmie i to w promocji (bodajże 20% na wszystkie perfumy). Obniuchałam wszystkie po kolei (za co mój nos nie był zbyt wdzięczny) i po krótkim wahaniu wybrałam Like a Walk in the Summer Rain i Like a New Love.



Like a Walk in the Summer Rain to zapach bardzo świeży, zielony, wiosenny. Nuta głowy to cytryna, pomarańcza, fiołek alpejski, czysty aldehyd i arbuz. Na nutę serca składają się konwalia, frezja, ozon i nuty morskie, a na nutę bazy mech, cedr i piżmo. Trwałość zapachu jest nieco lepsza niż się spodziewałam - po powrocie z pracy jeszcze odrobinę czuję go na ubraniu. Z wydajnością jest sporo gorzej - zapach jest delikatny, więc "wypsikałam" swoje 10ml bodajże w 1.5 miesiąca, co jeszcze mi się nie przytrafiło.

Lubię takie świeże zapachy, więc teraz walczę z bardzo silną pokusą zakupienia większej buteleczki ;)

SKŁAD:
Alcohol Denat., Aqua, Parfum, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Citral, Geraniol, Citronellol, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, CI 17200, CI 42090, CI 60730

PLUSY:

  • Przyjemny, świeży zapach,
  • Niezła cena,
  • Zaskakująco niezła trwałość,
  • Produkt nie testowany na zwierzętach.


MINUSY:

  • Mocno chemiczny skład,
  • Słaba wydajność.


CENA: ok. 18zł/10ml, ok. 30zł/50ml.

OCENA: 4/5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz