niedziela, 26 lipca 2015

Haul - Benefit, Bourjois, Eco Tools, próbki

Dziś chciałabym pokazać niedawne zakupy - 2 produkty Benefitu, 1 Bourjois, 1 z Eco Tools i kilka próbek. Do tej pory nie miałam zbyt wiele do czynienia z dwoma pierwszymi markami (z Benefitu miałam bazę Stay Don't Stray i kilka miniaturek, w tym słynnego the POREfessional, który uważam za przereklamowany, a z Bourjois tylko puder Healthy Balance), więc jestem tym bardziej ciekawa zakupionych kosmetyków.

A oto one:

Produkt pierwszy to zestaw miniaturek Operation: Pore-Proof (Benefit), w skład którego wchodzą: primer the POREfessional, balsam matujący Dr Feelgood, puder the POREfessional Agent Zero Shine, sztyft matujący the POREfessional License to Blot, różowy matowy rozświetlacz do twarzy Shy Beam (dostępny tylko w tym zestawie) i pędzelek do pudru.

Drugi produkt to kamuflaż Erase Paste (Benefit), bardzo gęsty i kryjący, łososiowy korektor. Mam nadzieję, że poradzi sobie z moimi cieniami pod oczami :)

Trzeci produkt to korektor Healthy Mix (Bourjois).

Zakup od Eco Tools - czyli Eye Perfecting Brush z kolekcji Complexion Collection (taki jak tutaj) - nie załapał się na zdjęcie, ponieważ zwróciłam go jeszcze tego samego dnia. Dlaczego? Zgodnie z opisem, jest to pędzelek do okolic oczu, a właśnie takiego potrzebowałam. Jednak po wyjęciu go z opakowania, okazało się, że ma zbyt sztywne włosie, żebym nawet próbowała używać go pod oczami. Dlaczego ktoś zaleca ten pędzelek w takiej funkcji, jest dla mnie niezrozumiałe. Tym większy zawód, że mam kilka pędzli od Eco Tools i wszystkie bardzo lubię.

Próbki to 2 sztuki kremu matująco-nawilżającego z linii Effaclar Mat, krem nawilżający z linii Effaclar H i punktowy preparat na wypryski z linii Effaclar Duo (La Roche-Posay).

Znacie któryś z tych produktów? A może jakieś tańsze/lepsze alternatywy? Co myślicie? Podzielcie się! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz