piątek, 31 sierpnia 2012

Peeling morelowy do twarzy - Yves Rocher

Dziś chciałabym dokładniej przedstawić peeling, który trafił do mnie w BlogBoxie i który byłby moim ulubieńcem, gdyby nie skład :( Ale po kolei.



Peeling ma przyjemny brzoskwiniowy zapach i również brzoskwiniowy kolor (czego niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciu). Ma niezbyt duże drobinki; jego działanie peelingujące oceniłabym jako niezłe, ale jak dla mnie nieco za delikatne. Generalnie niezły peeling na codzień, o ile nie przeszkadza nam...

SKŁAD:
Aqua, Hamamelis Virginiana Water, Stearic Acid, Prunus Armeniaca Seed Powder, Glycerin, Propylene Glycol, Potassium Hydroxide, Xanthan Gum, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Cetearyl Alcohol, Cocamidopropyl Betaine, Hydrogenated Castor Oil, Sodium Cocoyl Isethionate, Zea Mays Starch, Parfum, Methylparaben, Allantoin, Tocopherol, Ethylparaben, Propylparaben, Tetrasodium Edta, CI 14700, CI 19140, CI77891

PLUSY:
  • Przyzwoicie peelinguje,
  • Nadaje się na codzień,
  • Przyjemnie pachnie.


MINUSY:
  • Skład,
  • Cena regularna (ale da się upolować taniej),
  • Jak dla mnie mógłby nieco mocniej zdzierać.


CENA: 22zł/50ml.

OCENA: 3.5/5 (odejmuję 1 za skład).

1 komentarz:

  1. a więc szkoda :( miałam próbkę i fajnie peelingował skórę, ale nie zwróciłam uwagę na skład, ale posłucham się Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń