niedziela, 25 listopada 2012

Intensywnie regenerujący krem pod oczy Time Wise - Mary Kay

Niedawno wspomniałam, że recenzja kremu pod oczy MK pojawi się kiedy wyrobię sobie o nim jednoznaczną opinię - jednak gdybym miała z tym czekać do tego momentu, zużyłabym ze 3 opakowania zanim powstałaby recenzja. Jako że prawie mi się skończył, postanowiłam o nim napisać teraz - jako że nie kupię kolejnego.


Opakowanie kremu jest bardzo praktyczne i higieniczne, z jednym minusem - jest nieprzezroczyste i nie widać ile kremu zostało. Sam krem jest dość gęsty, ale nie tłusty czy "ciężki", biały, bezzapachowy. Szybko się wchłania. Jest średnio wydajny, zużyłam go sporo szybciej niż przewidywałam (w ok. 3 miesiące). Jeśli chodzi o działanie, dobrze nawilża, ale nie zauważyłam wpływu na cienie pod oczami czy wygładzenia zmarszczek. Ogólnie rzecz biorąc, jak dla mnie to dobry nawilżacz, ale za tą cenę spodziewałabym się czegoś więcej.

SKŁAD:
Water, Glycerin, C12-15 Alkyl Benzoate, Cetearyl Alcohol, Isostearyl Alcohol, Triethanolamine, Hydrogenated Lecithin, Behenyl Alcohol, Propylene Glycol, Dimethicone, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Ceteareth-20, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Silica, Carbomer, Diazolidinyl Urea, Lauramine Oxide, Disodium EDTA, Betaine, Glyceryl Polyacrylate, Methylparaben, Sodium PCA, C9-15 Alkyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Sorbitol, Propylparaben, Serine, Threonine, Proline, Arginine, Glycine, Alanine, Lysine, Glutamic Acid, Thermus Thermophillus Ferment


PLUSY:

  • Nawilżenie,
  • Higieniczne opakowanie.


MINUSY:

  • Kiepskawy skład,
  • Nie spełnia obietnic producenta,
  • Cena,
  • Dostępność,
  • Testowane na zwierzętach.


CENA: 125zł/14g.

OCENA: 1.5/5 (odejmuję 2 za skład i testowanie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz