wtorek, 8 listopada 2011

Krem do rąk Sweet Fantasy czekoladowy - Joanna

Już od dłuższego czasu z rosnącą żądzą patrzyłam na czekoladowy peeling i masło do ciała firmy Joanna, ale powstrzymywałam się, bo chcę pozużywać zapasy zanim kupię coś nowego. Aż któregoś dnia natknęłam się na krem do rąk z tej samej serii i uległam. No przecież kończył mi się krem z MK (recenzja tutaj), ale jakoś nie pamiętałam, że mam jeszcze jakąś miniaturkę w zapasie ;)

Producent zapewnia, że krem zmniejsza uczucie suchości skóry oraz nadaje dłoniom gładkość i miękkość. Faktycznie, to dobry krem, po powrocie z chłodu moje ręce są lekko zaczerwienione, ale miękkie i gładkie. Suche, szorstkie i czerwono-fioletowe dłonie to dla mnie zawsze zmora zimy, więc jeśli za kilka tygodni ciągle będzie się tak dobrze sprawiać, awansuje na Zimowego Obrońcę Dłoni. Krem jest gęsty i szybko się wchłania. Do tego naprawdę ładnie czekoladowo pachnie, aż ślinka cieknie ;) Smarowanie nim rąk to czysta przyjemność.


Gdzie kupić:
* sklep internetowy producenta
* SuperPharm


Cena: ok. 6zł/75g


Ocena: 4/5. Polecam, naprawdę fajny krem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz