niedziela, 9 czerwca 2013

::: 52 tygodnie :: tydzień 8 :: 3-9 czerwca :::

Nowość właśnie mijającego tygodnia jest związana z ćwiczeniami kreatywności - po raz pierwszy na podstawie "10 słów" napisałam erotyk :P Generalnie nie przepadam za pisaniem w tej tematyce (w tej tematyce wolę być czytelnikiem), ale tym razem chciałam udowodnić mojej wspólniczce od pisania, że na podstawie akurat tych słów naprawdę da się napisać tekst o tematyce erotycznej. W sumie to było bardzo ciekawe wyzwanie, biorąc pod uwagę, że miałam użyć następujących słów: klon, matryca, kopuła, panika, żelazo, śmierć, zamek, tańczyć, maska, przypadek.

Aa, a poza tym pierwszy raz w życiu słyszałam dudy na żywo - brzmią 100 razy lepiej niż z nagrania :D Miałam nadzieję, że (całkiem niebrzydki ;) dudziarz zagra Flower of Scotland, ale niestety jeszcze nie umiał. Na pocieszenie (głównie moje;) Flower of Scotland w wykonaniu twórców, The Corries:



Jako że szalony okres na ten miesiąc prawdopodobnie lada moment się skończy, na jutro planuję majowe denka, a na wtorek-środę Maj w telegraficznym skrócie. Jak myślicie jakie nowe kosmetyki trafiły do moich ulubieńców i jaki był fail miesiąca? :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz