czwartek, 1 września 2011

Projekt denko

Przy okazji niedawnych porządków natrafiłam na różne (niektóre nawet nierozpoczęte) kosmetyki, o których zdążyłam już dawno zapomnieć. Przeraziła mnie ilość odżywek do włosów, błyszczyków i lakierów do paznokci. Postanowiłam stoczyć walkę z zapasami i dlatego dziś zaczynam projekt denko, który - jak mam nadzieję - pomoże mi pokończyć starocie i w końcu pozaczynać nieużywane znaleziska i nowsze nabytki ;)

Do końca tego roku zamierzam zużyć, nie rozpoczynając ani nie kupując nowych produktów z tej samej kategorii, następujące kosmetyki:

Pielęgnacja:


  1. Krem aktywnie nawilżający AA Therapy Intensywne Nawilżanie (Oceanic, 50ml)
  2. Nawilżający krem-żel na dzień Skin Ergetic dla cery normalnej i mieszanej (Biotherm, 15ml)
  3. Balsam do ciała "Dotyk jedwabiu" Skin So Soft (Avon, 75ml)
  4. Krem nawilżająco-równoważący Formuła 2 dla cery normalnej i mieszanej (Mary Kay, 118ml)
  5. Maseczka intensywna regeneracja (Nivea, 200ml)
  6. Szampon do codziennego stosowania (Natei Naturals, 500ml)
  7. Ekspresowa odżywka regeneracyjna Gliss Kur (Schwarzkopf, 200ml)
  8. Odżywka natychmiastowa regeneracja Gliss Kur (Schwarzkopf, 150ml)
  9. Wygładzająca maseczka do twarzy z sake i ryżem Planet Spa (Avon, 75ml)
  10. Balsam do ust Olive & Lemon (Nivea, 4,8g)


Makijaż:


  1. Precyzyjny ołówek do kresek (Avon, 1,14g)
  2. Lakier do paznokci nr 53 (Golden Rose, 11ml)
  3. Lakier do paznokci (Wibo, 11ml)
  4. Lakier do paznokci nr 36 (Lovely, 9ml)
  5. Błyszczyk Glazewear w odcieniu Sand Shine (Avon, 3ml)
  6. Błyszczyk Glazewear w odcieniu Blossom Shine (Avon, 3ml)
  7. Błyszczyk Glazewear w odcieniu Pale Pink Shine (Avon, 3ml)
  8. Korektor Light Touch 01 (Sephora, 1,5ml)
  9. Baza pod cienie w pędzelku (Sephora, 2ml)
  10. Korektor Be Connected (Miss Sporty, 5ml)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz