czwartek, 8 września 2011

Nagroda od Benefitu

Dziś dotarła do mnie nagroda od Benefitu, którą wygrałam w ich konkursie :) Jest to przeuroczy minizestaw - miniaturka POREfessional, miniatuka kremu Total Moisture i praktyczne lusterko w różowym etui. Jak zwykle u Benefitu, pudełka produktów są urzekające.

Jeśli chodzi o same produkty:
  • z POREfessional już miałam do czynienia i bardzo mi odpowiadało, chętnie poużywam go przez dłuższy czas :) Miniaturka ma 7.5ml (normalne opakowanie 22ml).
  • Total Moisture mam pierwszy raz i nie mogę się doczekać kiedy będę mogła zacząć go używać - najpierw do skończenia produkty z projektu denko ;) Miniaturka ma 8.9g (normalne opakowanie 48.2g).
  • lusterko bardzo mi się podoba, na pewno będę je nosić w torebce :) (na zdjęciach nie udało mi się uchwycić koloru, w rzeczywistości kolor jest bliższy temu [tutaj], tylko mniej jaskrawy).




Na pewno napiszę więcej o tych produktach, jak już trochę ich poużywam :)

4 komentarze:

  1. ja na swoja troche czekam :) Czy jak wysylalas adres do R.L. odpisala Ci cokolwiek? :) bo wiesz, jak to jest z fejsem.. ostatnio wciaz szwankuje i zastanawiam sie, czy moje dane w ogole dotarly...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie odpisała i myślałam, że dane nie dotarły czy coś, ale jak wysłałam pytanie o to, to mi odpisała, że mieli opóźnienie, ale już powysyłali nagrody. I faktycznie, moja dotarła do mnie dzień później :) Tak więc cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dzisiaj dostalam i moja nagroda sie troche rozni, jednym produktem, zamiast tego w okraglym sloiczku ktory masz, dostalam jakis produkt we fiolce [ze tak sie wyraze]. ;) mam nadzieje, ze po tych miniaturkach bede mogla cos stwierdzic i zobaczyc jakakolwiek poprawe. Wtedy moze sie skusze na pelnowymiarowe ;)

    OdpowiedzUsuń