wtorek, 19 lipca 2011

Mineralne cienie do powiek - Mary Kay

W odcieniu Granite
Mineralne cienie do powiek Mary Kay pochłaniają sebum i matują skórę. Zawierają witaminy A, C i E. Są lekkie, łatwo się nakładają i łączą ze sobą, a także zapewniają doskonałe pokrycie. Co ważne dla niektórych z nas - są bezpieczne zarówno dla osób o oczach wrażliwych, jak i "soczewkowców", zostały klinicznie przebadane na podrażnienia i uczulenie skóry.

W ofercie są 34 odcienie (w tym 8 nowych), od całkowicie matowych przez satynowe po błyszczące. Żałuję tylko, że matowa jest mniej niż połowa, i to głównie brązy. Cienie są zapakowane w dość solidne plastikowe pudełeczko z przeznaczeniem do wyjęcia i umieszczenia w magnetycznej kasetce.

Mam kilka odcieni i jestem z nich bardzo zadowolona. Są bardzo trwałe, nie rozmazują się i nie rolują się w zagłębieniu powieki. Przy mojej mieszanej skórze utrzymują się w stanie nienaruszonym ok. 6-8 godzin, z bazą - ok. 10-12. Nawet błyszczące odcienie nie podrażniają moich oczu, drobinki się nie osypują. Są naprawdę wydajne, jeden z cieni (najczęściej przeze mnie używany Granite) mam niemal rok, a nie zużyłam jeszcze 1/4. Ich głównym minusem jest cena, ale naprawdę są jej warte.

Dostępne odcienie (kliknij, żeby powiększyć) 





Gdzie kupić:
* konsultantka Mary Kay


Cena:
* 31zł/1,4g


Ocena: 4,5/5. Polecam, naprawdę warte swojej ceny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz